Monday 11 April 2011

Jelita Aziz Fashion Workshop adalah sebuah bengkel jahitan yg diasaskan oleh saya, Jelita binti A.Aziz. Saya berada di dalam indusrtri jahitan semenjak tahun 1991. Saya mewarisi bakat jahitan ini dari Allahyarhamah ibu saya.
 
Bengkel ini bukan sahaja menerima tempahan pakaian, malah saya juga mengajar ilmu menjahit, spt jahitan pakaian wanita, kanak2, lelaki, langsir, tudung dan sulaman manik & labuci.Semua nota yg disediakan utk kelas jahitan adalah hasil tulisan dari saya sendiri,hasil dari pengalaman yg saya perolehi bertahun2 lamanya.

Tempahan yg diperolehi adalah spt pakaian pengantin utk tempahan individu dan tempahan secara pukal utk pelbagai paten pakaian wanita dan kanak-kanak serta tudung.

Jelita Aziz Fashion Workshop bertempat di Bandar Baru Uda, Johor Bahru, No telefon 012-7337204. Utk memudahkan urusan, segala pertanyaan akan dijawab jika menelefon terus, sms tidak digalakkan, 







View JAFA Maps in a larger map

0 comments: